Для чого дорогам «кишені»?

У порядку денному останньої сесії Київради нас зацікавило питання, що стосувалося затвердження переліку об’єктів із облаштування так званих відкритих кишень за рахунок розширення проїзної частини вулиць на зупинках громадського транспорту.

Для чого дорогам «кишені»? – із таким запитанням ми звернулися до начальника Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації Івана Шпильового.

– На всіх маршрутах громадського транспорту передбачено тарифні зупинки, – відповів Іван Федорович. – Габарити автобуса чи тролейбуса такі, що він займає майже всю праву смугу руху, і коли зупиняється, аби висадити і забрати пасажирів, то за ним на цій смузі зупиняється весь транспорт. Аби не створювати таких ситуацій, на місцях зупинок буде створено так звані кишені – розширення дороги, в які заїжджатимуть автобус і тролейбус. Проте тоді вони не заважатимуть рухові. Додаткові смуги буде облаштовано також перед світлофорами для здійснення правого повороту транспорту. Загалом такі роботи буде проведено в усіх районах майже на 150 дорогах із інтенсивним рухом.

– Чому питання винесено на сесію Київради?

– Вартість цих робіт – майже 12,5 мільйона гривень. Ці кошти потрібно закласти в бюджет соціально-економічного розвитку столиці на 2006 рік.