«Пожирати» рекламу краще вночі

Завтра в Києві всьоме відбудеться найпопулярніша подія в житті рекламної еліти всього світу – «Ніч пожирачів реклами». Ювілейне (цього року відомому проекту Жана-Марі Бурсіко виповнюється 25 років) свято розпочнеться о 22 годині й триватиме до ранку.

В меню «Ночі…» під назвою «The Best» представлено 400 шедеврів рекламного мистецтва з більш ніж 50 країн. Для того, щоб його «прожувати», доведеться витратити п’ять годин.

Глядачі побачать «вершки» відеореклами, зібрані мсьє Бурсіко за чверть століття, найкращі роботи французькою мовою, а також ті, які відзначено на Московському міжнародному фестивалі реклами, EPICA, Galla Della Publicita (Мілан), фестивалі в Польщі.

Серед пікантних «французьких страв» буде й робота, яка на минулорічному показі отримала Гран-прі та викликала багато дискусій у рекламних колах. Герой ролика – президент, якому постійно ввижається ядерна зброя в Іраку. Але це не антивоєнний ролик, а реклама окулярів.

– Відкриє цьогорічне свято серія азійської соціальної реклами, присвячена боротьбі за мир на Близькому Сході, – розповідає виконавчий продюсер «Ночі…» Томас Лекуе. – Ці ролики зроблено дуже професійно, з незвичайними креативними ходами, вони остаточно руйнують стереотип про соціальну рекламу як про безлику «зобов’язалівку».

Левову частку колекції «Ночі-2005» становлять роботи минулого року. За традицією, не обійдеться і без «бородатих» роликів, які так сподобалися «споживачам». Також можна буде побачити рекламні роботи Еміра Кустуріци, Террі Джілліам, Жана Рено, Шерон Стоун, Майкла Гондрі та інших.

Уперше в колекції Бурсіко дебютує український ролик, виконаний у жанрі мюзиклу. Томас Лекуе, який є «правою рукою» Бурсіко, зазначає, що українські рекламісти поки що не дуже активні: «Цього року ми отримали лише десяток роликів з України. З нетерпінням чекаємо, коли ця кількість збільшиться». Демонстрація українських рекламних шедеврів все ж таки відбудеться, однак поза програмою «Ночі…».

ДОСЬЄ «ВК». «Ніч пожирачів реклами» двічі занесено до Книги рекордів Гіннесса: як найбільша в світі колекція рекламних роликів і як найдовше шоу на Землі. Щорічно мсьє Бурсіко отримує близько 25 тисяч рекламних роликів з усього світу, з яких відбирає 500 найяскравіших, креативних і дотепних, об’єднуючи їх у безперервне шоу. В архіві Бурсіко вже понад 700 тисяч рекламних фільмів – від раритетів (ролик братів Люм’єр 1898 року для мила Sunlight, реклама шоколаду із Сальвадором Далі) до комп’ютерної графіки. Щорічна прем’єра «Ночі…» в Парижі збирає більш як 10 тисяч осіб, а в 45 країнах світу кількість публіки сягає чверті мільйона.