Додаткові потяги вже курсують

Осінньо-зимовий період – найскладніший для роботи метрополітену, бо саме тоді значно зростають пасажиропотоки.

Столичний метрополітен з 1 вересня традиційно перейшов на зимовий графік роботи. Перший заступник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко зазначив, що відтоді на Святошинсько-Броварській лінії щогодини курсує вже 38 пар потягів, на Куренівсько-Червоноармійській – 40 і на Сирецько-Печерській – 25 пар. «Однак метрополітен дуже перевантажений, особливо в години пік і потребує щонайменше 40 додаткових пар електропоїздів, – зауважив він. – Ми ж плануємо до кінця року запустити ще два потяги». Він також запевнив, що нині немає жодного несправного вагона, бо поточний ремонт здійснюють за графіком.

До роботи з навантаженням у холодну пору метрополітенівці підготувалися зусібіч: відкоригували і відремонтували системи освітлення, опалення, ескалатори, вентиляцію, провели заміну 40 рам візків вагонів. Подбали й про те, чим очищатимуть наземні колії від снігу. «Однак проблема все-таки є: тариф на перевезення пасажирів не покриває витрат метрополітену, – бідкався пан Федоренко. – І, щоб дожити до нового року, нам потрібно щонайменше 5 мільйонів гривень дотації».