Якби ще й запчастини…

Гострота підготовки до осінньо-зимових перевезень для приватників зменшена тим, що вони експлуатують порівняно нові машини, вік яких – до чотирьох років.

Перевізники некомунальної форми власності щодня випускають на лінію приблизно 2,5 тисячі маршруток, роботу яких забезпечує майже 6 тисяч працівників. Так, лише ПП «Орбіта-транс», яке вже 7 років перевозить пасажирів на 8 маршрутах столиці, має 170 мікроавтобусів, 65 відсотків із них – «Богдани». Начальник цього приватного підприємства пан Трофімов запевнив, що «Орбіті-транс» зима не страшна. «У нас працює 300 осіб, з яких водіїв – 230, – пояснив він. – На жаль, 60 відсотків із них – іногородні і не мають достатньої практики роботи в мегаполісі. Тож буває й таке, що нікому вести маршрутку, хоча водіїв у штаті достатньо. Але ж хто поїде шукати шофера до іншого регіону?»

Основною проблемою приватних перевізників пан Трофімов вважає вимоги міської держадміністрації постійно оновлювати рухомий склад. «А запчастини для «Богданів» ох, як тяжко знайти, бо завод випускає їх в обмеженій кількості!», – поскаржився він. проте запевнив, що на разі цю кризу пережити зможуть. Адже українських майстрів із золотими руками – чимало!