На кожній станції – по два кіоски

Розпорядженням міської влади визначено асортимент товарів, які дозволено продавати в метро. Це – періодичні видання, дрібно-штучні продовольчі товари в герметичній упаковці (печиво, горішки, чіпси); прохолодні безалкогольні напої у пластикових пляшках місткістю до 0,5 л; тютюнові вироби; квіти; сувеніри; лікарські засоби та засоби індивідуальної гігієни, для яких не потрібні спеціальні умови зберігання та продажу; фототовари та елементи живлення.

– Щодо квітів та преси, – зазначив Микола Георгієвський, – керуватимемося пропозиціями проектного інституту, який має за замовленням метрополітену розробити по два торгових місця для продажу преси та квітів із правого боку на входах і виходах метро. Тож додатково матимемо ще до 150 торговельних місць. Ми запропонували профспілкам надати пропозиції, хто і як займатиме ці робочі місця. Міська влада не розв’язує проблеми щодо збільшення накладу газет і їх розповсюдження. Наше завдання – безпека людей у метро, дотримання санітарних, протипожежних норм. Єдине, що ми можемо зробити для уникнення монополізації – ці торговельні місця не закріплюватимуться за якимось одним видавцем. Кожен, хто бажає здати на реалізацію свою пресу, матиме на це право. А якщо йому в цьому відмовлять – то ми цю ятку закриємо.