Краса, підкреслена приємним ароматом

Найвишуканіший одяг може здатися сірим та буденним, якщо поза увагою залишити такі речі, як косметика, парфумерія. Подекуди більше зважають на те, як доглянуті обличчя, волосся, руки, аніж на скільки доларів «потягне» ексклюзивний костюм. Тож не варто економити на милі, кремах, духах, дезодорантах.

Українці, правду кажучи, не вельми розкошелюються на дорогі косметичні засоби, хоча  останніми роками спостерігається помітне зростання витрат на всілякі парфуми. За динамікою розвитку парфумерно-косметичного ринку Україна поступається лише Венесуелі – 22,4 відсотка приросту щороку.  Частка вітчизняного виробника в цій індустрії мізерна – 0,2 відсотка. Розраховуємо на імпорт, а це здебільшого недешеве задоволення. Погляньте на полиці парфумерних магазинів – чи багато там вітчизняного товару? Не більше ніж 5–6 видів кремів, а духів, одеколонів, лаків і того менше. Доводиться задовольняти свої потреби  здебільшого косметикою не найвищого гатунку, бо ж на вишукану, із фірмовим знаком, не в кожного українця вистачає коштів. У середньому він витрачає на ці не такі вже життєво необхідні речі 35-40 гривень щороку, тоді як  пересічний європеєць – 30 у.о. Тож самі поміркуйте, хто чим пахне.

Косметика приваблює щоразу більше чоловіків, а що вже говорити про жінок коли   навіть 10-12-річні школярки мають до неї пристрасть.  Зарубіжні фірми взяли це до уваги – випускають декоративні косметичні засоби виключно для тінейджерів –  для молодої шкіри. Утім, і  бабусі не відмовляються потішити себе флакончиком чи тюбиком. Тому доглянуте обличчя літньої жінки одразу справляє приємне враження.

У наших магазинах достатньо елітної, дорогої косметики. І хоч ми бідкаємося, що рівень життя українців далекий від європейського, є покупці і на цей товар. Адже чоловіки прагнуть здивувати своїх коханих, дружин, доньок вишуканими парфумами. Українки  хоч зрідка, та почуваються француженками, бо жіноча краса, підкреслена приємним ароматом, – це так неповторно, привабливо, божественно.