«Секонд-хенд» для еліти

Міністр транспорту Євген Червоненко упродовж кількох місяців намагається продати розкішний лімузин «Майбах», на якому їздив його попередник, покійний Георгій Кирпа.

Що ж це за суперавто таке? Воно вважається «старшим братом» знаменитого «шестисотого» «Мерседеса». Виготовляється довжелезна машина тільки вручну і за індивідуальними замовленнями. Чого тут тільки немає! Зручні сидіння з найніжнішої шкіри, два телевізори, бар, холодильник, два телефони, прозорий дах. Що вже казати про такі «дрібниці» як кондиціонер чи надсучасний музичний центр. У подарунок кожен власник отримує набір екс-клюзивних ключок для гольфу. Під стать майже тритонній машині і двигун в 550 кінських сил (удвічі потужніший, ніж у «КамАЗа»).

І це ще не все: на німецькому заводі виконають будь-яке бажання клієнта і поставлять на автомобіль додаткове обладнання. Крім того, за кожним лімузином закріплений свій індивідуальний механік. Його можна хоч серед ночі підняти з ліжка, якщо в «Майбаху», приміром, спустить колесо.Звісно, і коштує таке диво немало. Нова машина потягне на 650 тисяч євро. Та ще й треба почекати рік-півтора: виявляється, за лімузинами вишикувалася солідна черга олігархів. Незважаючи на це, дорогами України вже колесять аж чотирнадцять «Майбахів». За цим показником наша держава – світовий лідер!

Авто Георгія Кирпи вартує менше, аніж новий екземпляр. Все-таки за рік експлуатації  воно пробігло 4,5 тис км. Тому стартова ціна «Майбаха» на аукціоні – 2,75 мільйона гривень, тобто на сотню тисяч євро дешевше. Проте поки що бажаючих придбати «секонд-хенд» не знайшлося.

Найближчим часом Міністерство транспорту ще раз спробує продати «Майбах». Можливо, під час повторного аукціону навіть знизять ціну на 30 відсотків. У разі успіху виручені кошти підуть на потреби галузі. Євген Червоненко зауважив, що за ці гроші можна придбати не один залізничний вагон. А тим часом утричі зросла кількість охоронців лімузина. Либонь, щоб не став «Майбах» найдорожчим в Україні викраденим авто.