«Євробачення» зобов’язує

ХХІ століття має всі шанси стати століттям туризму. Наскільки готова українська столиця до нових викликів? Тим більше – під час підготовки до «Євробачення». Саме про стан та перспективи розвитку туризму в Україні йшлося на черговому засіданні Міжвідомчої міської ради з туризму та екскурсіям, що відбулося в приміщенні Дніпровської райдержадміністрації.

Останніми роками туризм у столиці бурхливо розвивається. Здавалося б, це мало позначитися на туристичних агенціях. Але не все так просто. Є туристичні агенції вельми прибуткові, які сплачують чималі податки, але є й такі, що на ладан дихають. Хіба можна розраховувати на серйозний розвиток турфірми, якщо вона за рік сплатила податків аж тисячу гривень. Деякі з туристичних агенцій окрім обшарпаних офісів нічим іншим похвалитися не можуть. Марно сподіватися, що такі компанії стануть флагманами туристичної індустрії в столітті туризму.