Столиця буде у сучасному вбранні

Багатий на свята травень надихнув столичних художників та дизайнерів на втілення своїх оригінальних ідей на рекламних плакатах. Нове урочисте оформлення Києва обговорювали на розширеному засіданні колегії КМДА.

Начальник Головного управління контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном Києва Сергій Рюмшин зауважив, що столицю художньо та рекламно оформлюватимуть до кожного з травневих свят. «Роботи триватимуть здебільшого вночі, щоб не перешкоджати рухові транспорту та перехожим», – зазначив він.

До Дня Перемоги місто, зокрема центральну його частину, «наситять» сучасними динамічними світлодіодними технологіями. Об’єктів зовнішньої реклами з тематичними сюжетами і привітаннями планують встановити близько 400. А на 14 травня (День Європи) на Хрещатику «виросте» своєрідна європейська алея, де буде представлено всі європейські країни. Щодо ювілейного пісенного конкурсу, то пан Рюмшин зауважив, що оригінально оформлять не тільки центр міста, а й усі маршрути, пов’язані з «Євробаченням». «Основну увагу буде приділено і площі біля Палацу спорту, який планують оздобити за новою технологією – банерною сіткою зі світлодіодними лампами у вигляді різнобарвної морської хвилі, яка візуально рухатиметься», – пояснив він. У місті розташують також близько 900 рекламних об’єктів (260 уже встановлено). Конкурс показуватимуть у прямому ефірі на Трухановому острові, майдані Незалежності та в розважальному комплексі «Арена». Там встановлять світлодіодні екрани.

До Дня Києва та Дня столиці, 29 травня, місто одягнуть у «вбрання», яке розповідатиме про його історію та розвиток.