Люди та вівці

Група «Ремонт води», відома скандальними презентаціями власних відеокліпів та альбомів (хоча їх і було всього дві), цього разу перевершила саму себе. Музиканти не побоялися познущатися із журналістів, загнавши їх у загін із вівцями та баранами. Формальний привід квітневої презентації – вихід нового відеокліпу та альбому «Сьомий попередній».

Загалом, саме журналісти стають одночасно героями та жертвами на перформансах  «Ремонту води». По-перше, саме журналісти туди і ходять. По-друге, хоч яким би антисоціальним колективом був «Ремонт води», журналісти все одно залишаються четвертою владою. Вочевидь, події, про які – нижче, стали найвищим виявом поваги та любові музикантів до журналістів.

Отже, арт-перформанс відбувався в Театрі драми і комедії на Лівому березі. Майже годину в холі театру виступали діти – танцювали, співали та загалом розважали публіку. Аудиторію тим часом куди більше цікавив фуршет. Організатори постаралися: млинців із червоною ікрою вистачило на всіх. Після того як їжа втратила першість у публіки, лідерство перебрав актор Олексій Вертинський. Він, у елегантному сюртуку та капелюсі, запросив гостей до зали театру. Але надії на те, що ось тепер можна сісти на місця глядачів, перетравлювати фуршет та спостерігати шоу, виявилися марними. Треба було прямувати далі – за завісу, на сцену. Там – напівтемрява та загін із дерев’яним парканчиком, як на фермах. Перешіптуючись та допиваючи вина з коньяками, усі очікують на грандіозне дійство. Для початку Олексій Вертинський, зірка презентації, продемонстрував фокус: маленького хлопчика Владика в костюмі мушкетера перетворив на ягня. Усім ставало дедалі страшніше, «просиналися» різноманітні фобії, хотілося навіть якнайшвидше знайти вихід, але загін упритул з усіх боків був оточений чорними кулісами.

Згодом до загону пригнали з десяток овець та баранів. Світська тусовка реагувала неоднозначно: деякі злякано забилися в кутки, хтось обіймався та фотографувався з тваринами. Потім показали – і людям,  і вівцям – відеокліп на пісню «Был Луны» з нового альбому «Ремонту води». До подій у театрі він не має жодного стосунку. Сценарій традиційно написаний самими музикантами, режисер ролика – Андрій Новосьолов. Зйомки проходили на Дарницькому вокзалі в Києві, а також на одному з майданів міста. Як і в чотирьох попередніх відеороботах, учасники групи в жодному кадрі не з’являються.

Передостанній акорд радикального вечора – поява на сцені хлопців у костюмах горців, які смажили барана. Над сценою висів портрет барана з траурною стрічкою. Сміливцю, який згодився скуштувати м’ясо нещасної тварини, подарували вівцю.

Потім же відбулося те, про що, власне, можна було здогадатися із самого початку перебування в загоні: куліси розкрилися! Партер був заповнений батьками тих дітей, які виступали у фойє, а також технічними працівниками театру. Вони активно та невтомно аплодували нам, журналістам. Отже, фінал презентації такий: представники ЗМІ на театральній сцені, у загоні разом із вівцями. Почуттю гумору та сміливості «Ремонту води» можна лише позаздрити. Браво!