21 квiтня 2005 року, четвер №72 (17483) останнiй номер RSS
Головна ЗВІДУСІЛЬ ПОДРОБИЦІ СПОЖИВАЧ КУЛЬТУРА ДИВОСВІТ КРИМІНАЛ ДОБРИВЕЧІР

 ЗВІДУСІЛЬ
21.04.2005

Якою має бути ідеальна школа?


Найточнішу відповідь на це запитання дадуть ті, хто в ній нині навчається. Саме задля цього понад сім років тому створило Головне управління освіти й науки столиці Київську міську раду шкільного самоврядування й уклало тристоронню угоду між ГУОН, столичним батьківським комітетом і учнівськими лідерами. Результат перевершив очікування: «трикутник» швидко розв’язує найгостріші конфлікти, пропонує розумні й раціональні рішення. А найголовніше – сприяє розкутості дітей, розвитку в них самоповаги і здатності без остраху висловлювати власні думки.

Лідери столичного учнівського самоврядування збираються разом тричі на рік. На порядку денному квітневої конференції була єдина тема – «Я сьогодні. Я завтра». Зібрав цей захід 320 шкільних і районних лідерів. Гості – міністр освіти й науки України Станіслав Ніколаєнко та його перший заступник Борис Жебровський уважно слухали, якою бачать ідеальну школу учні з Деснянського району: профорієнтовану, бо горезвісний формальний поділ старшокласників на гуманітарні та технічні класи за рік-два до випуску зазвичай нічого не дає. Конче необхідним вважають діти і комп’ютеризацію бібліотек.

Старшокласники запитували Станіслава Ніколаєнка, чи не зникне учнівське самоврядування, чи рахуватимуться дорослі з їхніми думками й надалі. Міністр докладно розповів про новації, які запроваджуються для ліквідації здирництва, зловживань і турботи про обдаровану молодь.

Ганна Арсеніївна Кулага


21.04.2005   Вклонилися берегині.


21.04.2005   Не позбавлений волі навіть у камері смертників.


21.04.2005   Півроку за старими цінами.


21.04.2005   Корпоративне управління в Україні.


21.04.2005   Новий робітник у Господньому винограднику.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.