«Козаки» як засіб ідентифікації

У Києві нині працює близько тридцяти команд, які розробляють комп’ютерні ігри. Сергій Григорович, генеральний директор київської студії «GSC Game World», щойно випустив гру «Козаки-2: наполеоновські війни». На відміну від інших комп’ютерних  забавок, ця – українською мовою.

Першою ж україномовною грою в історії були «Козаки».  Гра, створена 2000 року у звичайній київській квартирі кількома ентузіастами, розійшлася по всьому світу накладом у чотири мільйони копій. «Козаки» було видано шістнадцятьма мовами (зокрема в Кореї, Китаї, Японії).

«Козаки» офіційно вважаються одним з чинників, за якими Україну впізнають у світі. «Дуже приємно, коли на якій-небудь виставці, кажучи «Козаки», мають на увазі саме Україну, а не абстрактний східноєвропейський блок чи «пост-СРСР», – розповідає пан Григорович.

«Основна складність – західні інвестори неохоче йдуть на переговори, розглядають нас як країну третього світу, – продовжує Сергій Григорович. – Друга ж проблема – нестача професійних кадрів, адже немає системи освіти для підготовки фахівців з комп’ютерних ігор».

Натомість в комп’ютерні ігри грає багато українців. «Загалом, це світова тенденція, і ми тут не виняток, – вважає пан Григорович. – Крім того, багато молодих людей грає в комп’ютерні ігри не тільки задля розваги, а й досягаючи непоганих результатів у кіберспорті, що, на жаль, залишається поза увагою нашого суспільства».