Приватним–можна, комунальним–зась?

«Маршрутники справедливо вимагають підвищення тарифів на проїзд», – запевняє столична влада. Про це йшлося на спільному засіданні Українського союзу промисловців і підприємців, Федерації роботодавців України та представників транспортних підприємств у Києві.

Тарифи на проїзд у міському транспорті, здебільшого в автобусі, підвищили вже в Луганську, Миколаєві, Рівному, Черкасах, Чернівцях і Дніпропетровську. А от у Києві із встановленням адекватної оплати проїзду чомусь зволікають. Вартість квитків залишається штучно заниженою.

«І як цим містам вдалося підвищити тарифи?» – дивувався під час засідання начальник Головного управління цінової політики КМДА Василь Яструбинський. Він пригадав, що столиця робила таку спробу рік тому, однак Міністерство юстиції скасувало розпорядження КМДА, мотивуючи тим, що немає методики розрахунку тарифів.

Виявляється, комунальним громадський автотранспорт залишився тільки в Києві. А от в інших регіонах нашої держави практично увесь він перебуває у власності приватних перевізників. При цьому тарифи на проїзд у маршрутних таксі приватники узгоджують тільки з органом місцевого самоврядування. За словами Василя Яструбинського, Головне управління цінової політики КМДА проаналізувало пропозиції про підвищення тарифів перевізників, які працюють у столиці в режимі маршрутного таксі, і дійшло висновку, що вони обґрунтовані. Тому управління направило відповідні рекомендації до столичної мерії. Коли підвищать тарифи на проїзд у маршрутних таксі в Києві,  пан Яструбинський не сказав, проте повідомив: прийняття цього рішення залежатиме тільки від Київської міської держадміністрації.