Найголовніші завдання – мости й розв’язки

Учора Київський міський голова Олександр Омельченко провів робочу нараду з питань найважливіших об’єктів будівництва.

Чи не найбільше уваги столична влада приділяє Подільсько-Воскресенському мостовому переходу, адже нова лінія метро і автотраса, які зв’яжуть Троєщину з центром Києва, значною мірою поліпшать перевезення пасажирів із лівого на правий берег Дніпра, розвантажать Московський міст. Окремо розглянуто питання прокладання траси через або в обхід Русанівських садів. Олександр Омельченко зазначив, що закон про будівництво об’єктів державного значення регулює такі випадки. Тож діяти слід за законом, а в разі, якщо дачники не погодяться на добровільне переселення, для цього існує суд. Тож стало зрозумілим, що траса проляже через сади.

Проектувальники і метробудівники розповіли про станції метро, які буде введено цього року. А генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Володимир Жуков доповів про реконструкцію Московської площі, вулиць навколо Палацу спорту і запровадження реверсивного руху Московським мостом. Усе це, зрозуміло, потребує капіталовкладень, і одним з аспектів учорашньої наради було саме визначення потрібних сум. Олександр Омельченко дав протокольні доручення: до сесії Київради 21 квітня підготувати всі необхідні пропозиції для внесення їх до оновленого бюджету столиці на 2005 рік.
Докладніше про кожен із об’єктів розповімо в найближчих номерах «Вечірнього Києва».