Чому трамвай начальнику не підходить

На роботу столичного громадського транспорту багато нарікань. Ми якось під час зустрічі з пресою запропонували міському голові: аби краще вникнути у стан справ, нехай його підлеглі на кілька тижнів відмовляться від персональних авто і користуються громадським транспортом. На таку пропозицію Олександр Олександрович відреагував так:

– Один із нових віце-прем’єрів (прізвища не назвав) вирішив їздити на роботу громадським транспортом, домовившись із своїм водієм, щоб той підвозив його до метро. На виході водій мав зустріти цього чоловіка і відвезти  до Кабміну. Так він протримався два дні. І не тільки через те, що у метро його ніхто не впізнавав, штовхали, як усіх, – занадто часу гаяв багато.

Керівникам справді треба знати, як працює громадський транспорт. Але я проти крайнощів. Що вища у чиновника посада, то більше він  дорожить робочим часом. Якщо буде їздити на роботу трамваєм, то щодня втрачатиме годину-півтори, а це неприпустима розкіш.

Я, приміром, на роботу добираюсь не громадським транспортом, але добре знаю, що потрібно, аби поліпшити його роботу. Наприклад, автобусів. Пам’ятаєте, як торік Львівський автобусний завод нас підвів: було відкрито лізинг на 150 машин, яких львів’яни не зібрали. На цей рік ми поновили угоду на 120 автобусів. Крім того, парк малих машин міняємо на «Богдани» більшої місткості.