Солодка перепустка до ЄС

Прокотилися  чутки, що на кондитерській фабриці «Світоч» мають намір скоротити виробництво, позаяк з’явилися проблеми зі збутом готової продукції. Проблеми, звичайно, можуть бути, але зовсім інші.

Принаймні так вважає менеджер компанії «Нестле Україна» Павел Патира: «Навіщо скорочувати виробництво цукерок і батончиків, якщо вони мають попит і на прилавках магазинів не залежуються? Починаючи з 1998 року, загальний обсяг інвестицій у «Світоч» становить 230 млн.грн. За підсумками минулого року частка компанії «Нестле Україна» на вітчизняному шоколадному ринку зросла до 25 відсотків. А це, погодьтеся, немало!»

– Пане Павел, на початку березня 2005 року ви порадували українських ласунчиків, випустивши нові набори цукерок «Nestle Gold Chocolate». Асорті преміум-сегменту належним чином оцінили українки і сприйняли як святковий подарунок. Коробки у формі «книги» вже знайшли своїх «читачів».

– Класику читають усі. І не тільки на свята. Тож і не дивно, що нові цукерки «Nestle Gold Chocolate» розфасували у коробки великі (417 г) – для особливого випадку, наприклад до 8 Березня; середні (260 г) – для будь-якого випадку: гості, маленьке сімейне свято, несподівана зустріч; маленькі (156 г) – для невеличкого презенту. Коштує велика коробка цукерок 27 гривень, а маленька – 10 гривень 80 копійок.

– На початку двадцятого століття європейці називали Львів своєю кондитерською столицею. Чи не позначаться стандарти Європи на наших смаках і на смаку вітчизняного шоколаду?

– Вважаю, що по-справжньому смачне, красиве й корисне ніколи не буде стандартизоване. Нині львівські шоколадки «АЕRО» експортують до Чехії, Словаччини і Польщі. Жителям Центральної Європи вони до вподоби. Отже, наші смаки збігаються, і це свідчить про те, що шоколадка «Світоч» стала своєрідною солодкою перепусткою України до ЄС.