Ще раз про заходи безпеки

Про це небезпечне для пасажирів місце під залізничним мостом на вулиці Щусєва наша газета писала вже двічі («ВК» від 17.01 та 24.02.2005 р.). Нагадаємо, про що йшлося. Пасажири метро, які пересідають на тролейбус у бік Інтернаціональної площі, скаржаться, що пішохідний перехід розташовано вкрай невдало. Тому вони, постійно наражаюючись на небезпеку, змушені переходити вулицю навпроти зупинки тролейбуса, де немає переходу.

Головне управління транспорту, зв’язку та інформатизації звернуло увагу на наш виступ. У своєму листі в.о. начальника пан Шпильовий повідомляє: «За висновками фахівців УДАІ м.Києва, влаштування пішохідного переходу біля зупинки тролейбусних маршрутів у напрямку Інтернаціональної площі призведе до погіршення безпеки дорожнього руху внаслідок обмеження оглядовості ділянки вул. Щусєва – вул. Стеценка. Водночас складний рельєф та наднормативний ухил проїзної частини не дають можливості облаштувати зупинку громадського транспорту в безпосередній близькості до регульованого пішохідного переходу на розі вулиць Щусєва та Тираспольської».

Прикро. Інженерна думка відпочиває. То, може, журналісти підкажуть, що зробити? По-перше, можна від чудово реставрованої залізничної платформи перекинути до зупинки місток – таких переходів над автотрасами у столиці чимало. По-друге, якщо обладнати зупинку на пустирі поблизу регульованого переходу, то вистачить місця і для так званої кишені, де не буде «наднормативного ухилу». По-третє, безпеку дорожнього руху «внаслідок обмеженої оглядовості» тільки поліпшить облаштування навпроти існуючої зупинки «лежачих поліцейських» і «зебри» із встановленням відповідних дорожніх знаків. Машини на цій ділянці зараз здебільшого мчать із забороненою швидкістю, на що інспектори УДАІ м.Києва, на жаль, не звертають уваги.