Показати міста і не тільки

Відбувся брифінг за участі віце-прем’єр-міністрів України Миколи Томенка та Олега Рибачука на тему «Підготовка пісенного конкурсу «Євробачення-2005». До передбачених бюджетом на проведення конкурсу 30 мільйонів гривень додасться щонайменше 70 мільйонів, запевнили віце-прем’єри.

Пан Томенко та пан Рибачук за дорученням Президента України координують роботу міністерств, центральних та місцевих органів виконавчої влади у підготовці та проведенні «Євробачення». Візовий режим для іноземців буде максимально спрощений – очікується щонайменше 40 делегацій із країн Європи. Фінансування конкурсу проводиться за рахунок трьох джерел: бюджетних коштів, кількість яких буде збільшено із 30 до 70-100 мільйонів гривень, грошей Європейської мовної спілки, а також спонсорів. Нині йдеться про п’ять генеральних спонсорів.

– «Насамперед наша мета –  довести, що маємо  високу  культуру,  – зазначив Микола Томенко. – Якщо покажемо унікальність нашої країни, привабимо інвесторів».

На думку віце-прем’єр-міністра з гуманітарних питань саме реклама України – пріоритетне завдання, а не перемога нашого конкурсанта. «Якби навіть Поплавський представляв Україну на «Євробаченні», то посів би щонайменше п’яте  місце, тому що нині наша країна  – це модний бренд, – каже Микола Томенко. – Нинішній конкурсант у дуже зручному становищі, на відміну від Руслани, яка справді багато працювала заради перемоги».

Палац спорту, за словами віце-прем’єрів, до проведення конкурсу майже готовий, але потрібно ще попрацювати, «що ми і зробимо». Аби показати Київ якомога ширшому загалу, здійснюватиметься трансляція до європейських міст. Крім того, кияни на Майдані зможуть побачити трансляцію «Євробачення».  Конкурс будуть дивитися близько ста мільйонів жителів Європи.

Які сувеніри краще виготовляти та які музеї радити іноземцям – ці питання ще маємо вирішити, – повідомив пан Томенко. Окрім того, для офіційних делегацій заплановано екскурсії: «Треба показати гостям якомога більше».