«Маршрутку–за 50 копійок!»

Панельні «хрущовки», зведені у 60-ті роки минулого століття, відселятимуть у Подільському районі в першу чергу. Тим, хто йде у відпустки, й надалі будуть відшкодовувати вартість невикористаної за цей час води. Власники приватизованих помешкань замінюють труби у своїй квартирі за власний кошт. На ремонти у під’їздах, за якими не наглядають консьєржі, не виділятимуть коштів, бо це означає викинути на вітер кошти. Про це та інше дізналися жителі Виноградаря й Нивок під час зустрічі з керівництвом Подільської районної у місті Києві адміністрації, про що ми вже повідомляли читачів.

– Люди прийшли на зустріч, які вже стали традиційними, із заявами, запитаннями, – розповів голова району Григорій Романюк. – На те, що зможемо, – дамо відповідь невідкладно. З рештою звернень і побажань працюватимемо за окремим планом. Активність мешканців Нивок та Виноградаря дуже висока: третина заяв, які одержуємо по району, – звідси. Людей турбує нове будівництво, наміри розташувати в районі сміттєсортувальну станцію,  стан водопроводу та внутрішньобудинкових комунікацій.
Під час таких масштабних зустрічей у залі збирається близько 200 людей. Відповідні служби отримують «гарячі» доручення на виконання тих чи тих робіт. Від начальника загального відділу Людмили Іваницької ми дізналися, що у Подільській РДА щодня з 9.00 до 18.00 працює приймальня по роботі із зверненнями громадян. Тож можна проконсультуватися у фахівця.

Цього разу під час спілкування керівництва району з людьми із залу надійшла оригінальна пропозиція: якщо КП «Київпастранс» заморожує людей на зупинках, бо тролейбусів №№ 26, 36 доводиться чекати по 20-25 хвилин, а буває й довше, то хай маршрутки перевозять за державними розцінками. Мешканці будинку № 30/20-б по вулиці Світлицького переймалися благоустроєм: просили підвезти на газони землю, замінити навколо поліклініки № 1 бетонні плити, які стали дибки і небезпечні для перехожих, заборонити навколо ринку «Виноградар» стихійну торгівлю і відновити газони. Пенсіонери запропонували районній владі максимально наблизити медичну допомогу до людей, відкривши низку амбулаторій. Радили встановити у під’їздах, де ще не встигли, металеві двері з кодовими замками.

– Чи всі звернення людей до Подільської РДА вирішуються позитивно? – запитали ми у Валентини Рябової, керівника відділу по роботі зі зверненнями громадян.

– За кількістю звернень активність жителів нашого району дедалі зростає, – констатувала пані Валентина. – За рік – понад 10 тисяч. Близько 90 відсотків, якщо на це є законні підстави, вирішуємо позитивно. Порівняно із 2003 роком торік кількість звернень зросла на 37 відсотків. Вони переважно стосуються торгівлі, землекористування, транспортного забезпечення, організації власної справи, оренди приміщень, перепланування квартир, соціального захисту тощо. Але бувають, приміром, і несподівані – допомогти неповнолітнім взяти шлюб. Як правило, з опікунами до нас звертаються діти-сироти, які втратили батька чи матір. Допомагаємо, надаємо матеріальну допомогу. Деякі проблеми доводиться розв’язувати на рівні міської влади. Якось на День Валентина прийшов до райрайди 89-річний дідок і попросив допомогти знайти його перше кохання. Мовив: «Не хочу йти на той світ, не побачивши її очі…» Ані прізвища, ані по-батькові чоловік поважного віку не знав. Через жеки з’ясували, що будинок, де мешкала кохана, відселено і дізналися, в який район вона переїхала.