На скількох китах тримається In Bev

Якщо Аксель Гітц – старший віце-президент із корпоративних зв’язків компанії In Bev – вважає український ринок перспективним, а наше пиво дуже смачним, тож насправді так. Повірте, Аксель знає, що і як. Він із тих, хто брав участь у здійсненні найбільшої трансакції у світовій індустрії пива – об’єднанні двох гігантів пивоваріння компаній Interbrew та AmBev і створенні безумовного світового лідера – In Bev.

Нещодавно містер Гітц відвідав Україну. І, звичайно, не міг відмовитися від «знайомства» із медом-пивом нашого вітчизняного виробництва: «Мої українські колеги привезли до мене в готель неймовірну кількість ваших бурштинових напоїв. Перепробувати всі – понад мої сили. Не говоритиму про інші, але «Чернігівське «преміум» варте особливої уваги.

– Новий логотип компанії In Bev починається з червоного знака оклику. Напевно, було б логічно поставити ще й три червоні крапки? Тоді б це означало: «Зверніть увагу!» і «Далі буде...»

– Цікаве зауваження. І колір, і літери і розділові знаки – все підібрано так, щоб справжні любителі пива впізнавали наш товар здалеку. Щодо червоного знаку оклику, насправді то перевернута літера «І», що символізує ентузіазм, з яким ми ставимося до нашої справи.

– Містере Гітц, за фахом ви історик, отож пам’ятаєте античну мудрість «Світ тримається на трьох китах». Не могли б ви назвати тих трьох китів, на яких тримається новостворена компанія In Bev?

– Гадаю, що в компанії In Bev таких китів значно більше. Це і вдале співвідношення розвинутих ринків і ринків, що розвиваються. І лідерство на найстрімкішому за зростанням ринку світу – у Латинській Америці. Але якщо казати про найвідоміші й шановані в усьому світі пивні бренди, то ми тримаємось на «Stella Artois», «Веск’s» і «Brahma». А ще ми маємо «Bass», «Hoegaarden», «Leff», «Starropramen» і понад 200 місцевих брендів.

– Зокрема й українські?

– Безумовно. У вас гарна сировина, працьовиті й дуже перспективні фахівці. Пивзаводи «Десна», «Рогань» і «Янтар» оснащені за останнім словом техніки. Не дивно, що позиція In Bev на українському пивному ринку перевищує 34 відсотки! І абсолютне зростання обсягів продажу за прогнозом 2001-2006 р. становить 7 млн. гектолітрів. До речі, за підсумками Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року-2004» його призерами стали «Stella Artois», «Чернігівське» і «Рогань».

– Містере Гітц, чи можна розраховувати на те, що 2005 року українці скуштують пива «Brahma»?

– Не будемо квапитись, адже наші конкуренти не сплять і намагаються довідатися про наші плани.

– Тоді ще одне запитання. Пиво «Brahma» роблять у Бразилії. Звідкіля ж там з’явилася зовсім не латиноамериканська назва?

– Історія цього напою справді дивна. Сто двадцять років тому швейцарський емігрант облаштував пивоварню, а оскільки він захоплювався індійською культурою, новий напій і одержав таку екзотичну для Латинської Америки назву. Однак попри назву і чудові смакові якості, індуси  «Brahma» не вживають. Та й інше пиво також.

– Складається враження, що In Bev є скрізь. А білі плями залишилися хіба що в Гренландії й у Антарктиді. Чи можна вважати вас людиною, яка змінила світ?

– Ні в якому разі. Об’єднання світових лідерів і логічне, і розумне, і правильне. Наші професійні навички чудово взаємодоповнюються і відкривають нові можливості у всіх аспектах бізнесу. Пропонуючи свої бренди і нові враження, ми створюємо міцні зв’язки з нашими споживачами. А ще ми прагнемо зробити In Bev найкращою.