Змінюються номери телефонів

 

На київських телефонних станціях продовжують переключати номери з аналогових АТС на цифрові. Останні чотири цифри номерів, за деяким винятком, залишаються без змін.

Із 22 листопада 2004 року по квітень 2005 року переключать такі АТС: 290 – на 280; 294 – на 284; 295 – на 285; 296 – на 286.

Переваги цифрових АТС

Якщо телефон пiдключили до цифрової АТС, то вона дає змогу користуватися додатковими послугами. Для зручності бажано мати телефонний апарат із тоновим набором, тобто обладнаний перемикачем пульс/тон. Що ж то за послуги?

Виклик абонента на замовлення (нагадування, розбудження). Телефон можна використовувати для нагадування або як будильник. За бажанням вiн дзвонитиме в певний, визначений час лише один раз (одноразовий будильник), або щодня в один i той же час (багаторазовий будильник).

Скорочений набiр номера. Якщо часто телефонуєте за одними й тими ж номерами, кожен iз них можна закодувати двома цифрами (вiд 00 до 99). Це дасть змогу набирати певний номер телефона, зокрема ліній мiжмiського та мiжнародного зв’язку, натискуванням лише чотирьох символiв.

Місцевий, міжміський, міжнародний електрозв’язок за паролем. Можна обмежити користування автоматичним мiжмiським зв’язком з телефона. При спробi зателефонувати вмикається автовiдповiдач станцiї: «У даному напрямку вихiд заборонений!» Тiльки тi, хто знає пароль (комбiнацiю з чотирьох цифр), можуть здiйснити дзвiнок з телефона.
З’єднання без набору номера. Якщо дуже часто доводиться телефонувати за одним і тим же номером, то зможете, пiднявши трубку i не набираючи номер, через 10 секунд з’єднатись iз запрограмованим номером телефона.

Повiдомлення про надходження нового виклику. Якщо пiд час розмови по телефону до вас намагається зателефонувати ще хтось, то почуєте короткий сигнал i маєте можливiсть зробити вибiр: продовжувати розмову далi (при цьому стороннiй абонент одержить сигнал «зайнято»); переключитися на третього абонента (при цьому абонент, з яким ви говорили, одержить сигнал «вiдбiй»); переключитися на третього абонента (абонент, з яким ви говорили, залишиться на зв’язку, але не чутиме вашої розмови). Закiнчивши розмову з третiм абонентом, зможете повернутися до попереднього спiврозмовника, який чекав на лiнiї.
Тимчасова заборона вихiдного зв’язку.

Тимчасова заборона вхiдного зв’язку. Якщо деякий час не бажаєте вiдповiдати на дзвiнки, то можете заборонити всi вхiднi виклики.

Переадресування вхідних викликів. Зможете переадресовувати телефоннi дзвiнки, що надходять на ваш номер, на будь-який iнший номер телефона, встановлений там, де ви перебуваєте в цей час у межах міста.

Передача вхiдних викликiв на автоінформатор або бюро доручень. Усi дзвiнки, що надходять до вас, спрямовуються на автовiдповiдач станцiї, запрограмований на одну із фiксованих фраз: «Вибачте, зателефонуйте ввечерi»; «Вибачте, зателефонуйте вранцi»; «Вибачте, у нас обiд»; «Вибачте, ми сьогоднi не працюємо».

Надання довідки під час розмови.Повторний виклик без набору номера.

Набір додаткових послуг на рiзних електронних АТС може змiнюватися залежно вiд типу обладнання та програмного забезпечення кожної станцiї. Якщо маєте бажання користуватися додатковими послугами, то потрібно звернутися до абонентського вiддiлу, де ви укладали угоду про надання послуг електрозв’язку. І написати заяву, в якій вказати назви потрібних послуг. А ще одержати повну iнформацiю про активiзацiю та користування замовленою послугою.
Телефон для довiдок у Києвi: 0-52. Автоматизована довідкова служба: (044) 545-22-22.