Перш ніж будувати, треба спланувати

Київ постійно розбудовується, тож столичні архітектори мають чимало роботи. Цього року основним завданням для них стала розробка містобудівної документації столиці на період 2004-2006 років. Як нині просуваються ці роботи, розглядали на розширеному засіданні колегії КМДА.

Заступник голови КМДА – начальник Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Василь Присяжнюк зауважив, що цього року на розробку містобудівної документації міський бюджет виділив 4,5 млн. грн., а районні – понад 3 млн. грн. «Загалом нині із 70 територій, які передбачала Програма для розробки докладних планів, у роботі вже 28», – наголосив він. За словами головного архітектора, незабаром планується завершити й розробку комплексної схеми розвитку транспорту Києва, водопроводу та каналізації, розміщення паркінгів та стоянок у центральній частині тощо. Основний виконавець цих робіт – інститут «Київгенплан». Звичайно, що до розробки докладних планів територій також залучено й інші проектні організації. Пан Присяжнюк також зауважив, що одним із найважливіших питань залишається оновлення застарілої геодезичної основи столиці, для чого потрібно понад 8 млн. грн. Він вважає, що цю роботу можна виконати за чотири роки.

Нині вже повністю розплановано  житлові масиви «Теремки-3» та «Лівобережний», схему планування Подільського району. На стадії завершення – планування села Троєщина, району «Соцмістечко», території Гідропарку та Михайлівської Борщагівки.

До речі, Київський міський голова Олександр Омельченко під час розширеного засідання колегії КМДА зауважив, що архітектори вже представили на розгляд досконалішу та більш цивілізовану систему розвитку транспортного комплексу столиці до 2020 року з урахуванням досягнень науки і техніки. «Окрім підземного та наземного транспорту, передбачено й розвиток тунельних систем сполучення право- та лівобережних частин столиці», – зазначив він. За словами мера, передбачено розвивати й легкий водний пасажирський транспорт (таксочовни). Планується розвивати й повітряний транспорт. «Мається на увазі розвиток вертольотної системи – зручних, швидкісних та екологічно чистих вертольотів, які передусім виконуватимуть роль «швидкої допомоги», пожежної та газової безпеки», – пояснив Олександр Омельченко. Він не виключає, що у майбутньому гелікоптери слугуватимуть також і як таксі. Роботи з розробки системи розвитку транспортного комплексу столиці до 2020 року планується завершити вже наступного місяця.