Немає гарячої води в крані, бо сусід – боржник

Що день, то ближче до зими. Це відчуває кожен, а надто ж ті, у квартирах яких і досі в крані гарячої води лиш булькає, а батареї опалення в кімнатах холодні-прехолодні. І в усьому цьому винен сусід чи кілька сусідів, чиї прізвища не один рік фігурують у списках злісних боржників зі сплати комунальних послуг. Винен один, а потерпають через нього решта безвинних.

Останнім часом значно зросла кількість звернень громадян на адресу Держспоживстандарту України, у яких вони цілком правильно скаржаться на безпідставне порушення їхніх прав споживачів: регулярно сплачуючи за електричну й теплову енергію, не мають змоги нею користуватися. У результаті перевірок щодо надання населенню послуг з теплопостачання виявлено, що 70 відсотків суб’єктів господарювання систематично допускають різного роду порушення. У зв’язку з цим голова Держкомстандарту України Леонід Школьник видав припис тепло-енергопостачальним та житлово-комунальним організаціям припинити порушення прав споживачів – мешканців будинків, котрі не мають заборгованості, і надавати їм послуги в повному обсязі. У разі виявлення фактів незаконного від’єднання будинків від гарячого водо- і теплопостачання вживати заходів, передбачених законодавством.