Сім образів півнів і курочок

Кожен із нас мав у дитинстві свої улюблені іграшки. Але про них не забувають і дорослі, навіть із дуже відомих компаній. Саме з ними і працює компанія «Гулівер інтернешнл», директор якої Ольга Лисенко погодилася розповісти нашим читачам про цікавий світ іграшок.

– Ольго Василівно, навіщо дорослі дяді-бізнесмени замовляють у вас іграшки, та ще й оптом?

– Звичайно, не для того, щоб гратися. Вони їм потрібні як сувеніри для різноманітних презентацій та акцій. Інколи такі іграшки стають своєрідними символами компаній, як, приміром, ведмедик «Нестле» або живчик «Оболоні».

– Іграшки яких розмірів найбільш популярні?

– Оскільки найбільш популярними є сувеніри і талісмани, то це, як правило, іграшки невеликих розмірів – від 5 до 30 см. Адже ніхто не захоче поставити на офісний стіл, скажімо, метрового півня… Вважаю, що найбільш популярними будуть керамічні, пластикові, металеві та м’які фігурки невеличких розмірів. Щодо популярності більш конкретних образів, то важко сказати – адже ринок іграшок насичений.

– Якщо іграшки умовно поділити на м’які й нем’які, то на який з цих видів більший попит?

– Більш універсальною, звичайно, є м’яка іграшка, оскільки вона може пасувати як хлопчикові, так і дівчинці, дитині і дорослому, жінці й чоловікові. Наприклад, багато людей захотіли б мати у себе декоративну подушку.

Але якщо говорити про іграшку як дитячий товар, то у нас спостерігається баланс між м’якою і нем’якою. Адже хлопчиків, які надають перевагу нем’яким іграшкам (бетмени, автомобілі, конструктори, зброя) народжується майже стільки, як і дівчаток, яким більше подобаються м’які іграшки. А загалом маю сказати, що кожна група іграшок має свого покупця.

– Серед покупців вашої продукції є й іноземці. Що їх цікавить?

– Іноземці надають перевагу іграшкам з українськими національними мотивами, колоритом та з місцевих матеріалів. Скажімо, півнику в шароварах і червоних чоботях. Їм також подобається сувенір міста Києва – м’який каштанчик на тлі каштанового листя.

– Чи з’являться найближчим часом у магазинах принципово нові вітчизняні іграшки?

– Великі зарубіжні компанії після виходу нового мультфільму випускають і нові іграшки – це персонажі мультфільмів про капітана Немо або про Шрека. На жаль, український виробник іграшок поки що не може у цьому плані конкурувати із зарубіжними компаніями.

– Що запропонуєте покупцям перед Новим роком?

– 2005 рік за східним календарем буде роком Півня, тому активно працюємо передусім у цьому напрямі. За кордоном люди не надають особливої уваги талісманам і оберегам, у них немає традиції купувати символи року, тому на цю продукцію фактично немає попиту. Наші ж люди такий товар розкуповують дуже добре, особливо наприкінці грудня – на початку січня.

Звичайно, ми завчасно розробили сім образів півнів і курочок – товстеньких і худеньких, на довгих лапках і на коротких… До речі, образ півника був розроблений щойно з’явилася наша компанія (п’ять років тому). На жаль, в Україні мало виробників, які розробляють такі образи як півник, корова, помідор, гарбуз. Здебільшого виробники у гонитві за модою копіюють такі розкручені іноземні бренди як ведмеді, собачки та кішки.

– Чи складно було вигадувати образ півника?

– Нелегко, оскільки півник – образ непростий. Усім приємно мати справу із м’якенькими і пухнастими ведмедиками, песиками та котиками. А півень? Із цього образу складно витворити щось таке, щоб сподобалось, було кумедним, дотепним та смішним. Але художники впоралися з цим завданням. Надіюсь, що наші півники і курочки, що вийшли такими симпатичними, добрими та колоритними, сподобаються як дорослим, так і малечі.