28 жовтня 2004 року, четвер №179 (17365) останнiй номер RSS
Головна КИЇВ УКРАЇНА ТЕМА КУЛЬТУРА СУСПІЛЬСТВО СПОРТ ДОБРИВЕЧІР

 КИЇВ
28.10.2004

Сімнадцять миттєвостей прем’єра


Українців уже ділять на сорти. Обсяг телевізійного «позитиву» Віктора Януковича у вересні дорівнював кількості бруду, вилитого на Ющенка. У новинах часто діяльність прем’єра та однойменного кандидата у президенти не розрізняється. При цьому прагнення деяких медіа догодити владі інколи набуває абсурдних форм.

Керівники асоціації «Спільний простір» Юрій Нестеряк та комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев, презентуючи черговий звіт про моніторинг ЗМІ, навели кілька прикладів квазіагітації. Скажімо, донецька газета «Салон Дона і Баса» надрукувала матеріал про майстриню, яка у віщому сні побачила обрання Януковича президентом на два терміни і на честь цього вишила його портрет. А одна з кримських газет розмістила на першій шпальті 17(!) фотознімків, присвячених візиту прем’єра до Керчі.

Попри те, що центральні телеканали висвітлюють переважно події довкола двох Вікторів, експерти оцінили медійний аспект виборчої кампанії Олександра Омельченка. Вони зазначили, що найбільше інформації про кандидата від партії «Єдність» подає ТРК «Київ» – але без застосування маніпулятивних технологій і без негативу на адресу інших учасників виборчих перегонів.

Олеся Анатоліївна Ярошенко


28.10.2004   Ціною власного життя.


28.10.2004   Прийдешнє починається сьогодні.


28.10.2004   Усі не помістяться!.


28.10.2004   Наш святий обов’язок.


28.10.2004   Пісні визволителям.




Статтi


Номери газети


Вакансiї


Контакти


Питання






© Вільна група "Як справи - Київ".

У разi використання матерiалiв сайту,
посилання на "Як справи - Київ" обов'язкове.