Сімнадцять миттєвостей прем’єра

Українців уже ділять на сорти. Обсяг телевізійного «позитиву» Віктора Януковича у вересні дорівнював кількості бруду, вилитого на Ющенка. У новинах часто діяльність прем’єра та однойменного кандидата у президенти не розрізняється. При цьому прагнення деяких медіа догодити владі інколи набуває абсурдних форм.

Керівники асоціації «Спільний простір» Юрій Нестеряк та комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев, презентуючи черговий звіт про моніторинг ЗМІ, навели кілька прикладів квазіагітації. Скажімо, донецька газета «Салон Дона і Баса» надрукувала матеріал про майстриню, яка у віщому сні побачила обрання Януковича президентом на два терміни і на честь цього вишила його портрет. А одна з кримських газет розмістила на першій шпальті 17(!) фотознімків, присвячених візиту прем’єра до Керчі.

Попри те, що центральні телеканали висвітлюють переважно події довкола двох Вікторів, експерти оцінили медійний аспект виборчої кампанії Олександра Омельченка. Вони зазначили, що найбільше інформації про кандидата від партії «Єдність» подає ТРК «Київ» – але без застосування маніпулятивних технологій і без негативу на адресу інших учасників виборчих перегонів.