А що під кришечкою?

Півтора місяця тому компанія «САН Інтенбрю Україна» разом з «Київстар» запропонували шанувальникам вітчизняного пива зазирнути під кришечку пляшки з пивом «Рогань». Зазирнути, звичайно, можна, але за 12 років (починаючи від першої «гри» з Кока-Колою), подібні загравання із споживачами акції настільки вже приїлися, що багато хто перестав вірити. Але ж без акцій – як без хліба! Тож і не дивно, що кожного разу ми згодні забувати про попередню невдачу і ладні вірити в прихильність пані удачі.

Сумніви у тому, що обіцяні 40400 призів до шанувальників слобожанського «світлого» можуть не потрапити, розвіялися у тих столичних журналістів, які побували в гостях у пивоварів «Рогані».

Свої поза грою

«Рогань», до недавнього третій завод за обсягами виробництва безалкогольних напоїв, здивував насамперед своїм вишневим садом. А щодо хмільних напоїв, то вони добре відомі. За перемоги в українських і Міжнародних конкурсах його продукцію відзначено шістьма Ґран-прі і 122 медалями. Недарма жартують харків’яни: «Броня міцна і танки наші (циліндричні конусоподібні казани, де варять пиво) чисті».

Але, повернемось до кришечок. Більшість з них уже гуляє по світу і формує назви призів. Готують їх до цієї «місії» в цеху розливу готової продукції, де й журналістам запропонували долучитися до «справи обмобілювання нації». Поки колеги наважувалися на те, я, скориставшись паузою, зачерпнув пригоршню кришечок зі «стартовими пакетами» і під схвальний гул конвеєра засипав їх до барабана...

Того дня, як з’ясувалося пізніше, ми пустили у світ 20 тисяч призових кришечок – половину призового фонду. Переконалися: все тут чесно. Але, як розповів менеджер з маркетингу Віталій Співак, трапляються й курйози: «Не встигли оголосити про початок акції, коли дзвоник: «Алло, Рогань! Я виграв «телефон». І називають марку неіснуючого апарату. А ще складають назви призів не з «наших» літер і благають: «Дайте хоча б щось – я ж зумів!»

– Якщо телефонують, то чим найчастіше цікавляться?

– Найчастіше – де є обмінні пункти. Іноді запитують, скільки наших заводчан із мобілками.

– Тож скільки?

– Ви ж бачили – у кожнім цеху і на прохідній висять плакати-нагадування про те, що жоден працівник «Рогані», а також його родичі до участі в акції не допускаються. Обман, яким би замаскованим не був, рано чи пізно «засвітиться». Наші пивовари розуміють: ніяка мобілка не замінить прибуткової роботи і доброго імені.

Кілька незайвих порад

Грайте тільки з тим, хто обіцяє реальні призи («щаслива кришечка» із квартирою в Нью-Йорку, авто від Мадонни і костюмом від Версаче за один сезон не окупляється).

Не довіряйте тим компаніям, чиї акції начебто компенсують неприємні спогади про незначне погіршення якості товару.

Грайте без фанатизму, не влаштовуйте у себе вдома пунктів по збиранню етикеток, пробок і обгорток, не заздріть щасливому сусідові, не кажіть «Не пощастить – я знав зарання» – і будете з удачею. Принаймні, акція залишиться у ваших спогадах як невелика розвага.