Енріке Іглесіас: «Будьмо!»

Після півторагодинної затримки зі сцени Палацу «Україна» опустилася біла завіса та розпочався концерт Енріке Іглесіаса – одного з найпопулярніших співаків планети. Тривав виступ недовго – трохи більш як годину.

Особливого ажіотажу перед концертним залом не спостерігалося: в касах можна було купити квитки, зокрема й найдорожчі (за 2700 гривень), тут же тусувалися деякі вітчизняні зірки.

Енріке прибув до Києва ще в п’ятницю на власному літаку. Оселився в готелі на бульварі Тараса Шевченка. На сцену співак вийшов одягненим у білу в’язану шапочку, білу футболку та коричневі шкіряні штани, у доброму, за його власним зізнанням, гуморі. Програму одразу ж розпочав з хітів, чим ще раз налякав глядачів (перед цим усі були занепокоєні: чи вийде він на сцену взагалі?). Адже якщо популярні пісні були на початку, що ж буде далі?!

Далі, після дуету з бек-вокалісткою та пристрасними обіймами з нею ж, на сцені з’явився... диван.  Власне, саме сидінням на дивані була заповнена середина  концерту. «Декорації нашого туру «Сім» дуже дешеві, – іронізував Енріке, – тож ми вирішили, що диван – чудовий вихід із цієї ситуації. Тож знайшли в Києві цю софу кремового кольору!»

Сидячи на ній, Іглесіас розповів майже всю свою біографію, пив баварське пиво та навіть вигукнув «Будьмо!»

Далі поспівав ще хітів – професійно та енергійно. Виконав навіть дві композиції на біс. Але, очевидно, що програма була зведена до мінімуму – хоча й зал, заповнений ущерть людьми різного віку та соціального статусу, реагував дуже бурхливо. Квітами Енріке завалювали з голови до ніг, а справді оригінальним подарунком став величезний, майже такий високий як співак, білий іграшковий кролик.

Вочевидь, з ним і відбув Енріке Іглесіас наступного дня до Африки, де триватиме його гастрольне турне.

P.S.  Вражає концертна культура в нашій країні – люди пританцьовують на сидіннях, хоча сплатили за квитки гроші, за які десь у Західній Європі могли б відвідати п’ять концертів Енріке Іглесіаса. Незважаючи на заборони охоронців, посеред концерту партер усе ж «підтягнувся» до сцени: і глядачам веселіше, і співак не почувається, як у консервній банці. На балконі ж працівниці Палацу «Україна» все одно забороняли активно виявляти емоції. Якби я була шанувальницею Іглесіаса і якась тітонька в зеленому піджаку під час виступу кумира вказувала мені, що робити, я б образилася не на жарт. Західні артисти, можливо, і виступали б більше, якби люди вільно висловлювали емоції, а не сиділи як мумії?!