Чи насправді люблять пиво брати Клички?

Реклама  на телеекрані, радіо, у друкованих виданнях та на велетенських щитах вдень і вночі переконує нас у потребі  вживати більше горілки, коньяків, вина та пива, курити «легкі», «середні» і різні там «супер» цигарки.

І виробники називають свій товар (через надмірне вживання якого ламаються людські долі) не як-небудь, а історичними назвами та символами, дорогими серцю  кожного українця,– «Немирів», «Овідіополь», «Ізмаїл», «Гетьман», «Наливайко» тощо. Навіть міцні кулаки відомих в усьому світі  братів Кличків використовують. Невже вони так полюбляють пиво?..

Добре пам’ятаю часи боротьби із самогоноварінням. Тоді бабусь, які гнали та продавали оковиту, притягували до відповідальності,  карали штрафами. А нині реклама закликає: «Первак» – у кожну хату!» І ніхто навіть не подумає обуритися.
Водночас ніде не побачиш рекламних щитів, що пропагують здоровий спосіб життя, заняття фізкультурою та спортом.

Те саме стосується й реклами, яка підбурює запалити цигарку. Вочевидь люди забули, що нікотин губить здоров’я не лише курця, а й того, хто знаходиться поруч. Чому в інших країнах зі стабільною економікою така реклама заборонена? Чому б нам не наслідувати  їхнього, в даному разі цілком позитивного, прикладу? Країна стане  багатшою не від зароблених на продажу горілки коштів,  а тоді, коли населення буде здоровим і морально, і фізично. Особливо це стосується підростаючого покоління.

Виробники алкоголю та тютюнових виробів мають не лише великі гроші на рекламу, а й вплив на наших законотворців, лобіюючи свої інтереси. Хтось набиває кишені прибутками, а потерпаємо ми, пересічні українці, які мають найнижчі в світі зарплати та пенсії.