Сумлінних слюсарів варто заохочувати

Микола Іванович МОРОЗ із Голосіївського району, прочитавши в нашій газеті скаргу на несумлінного слюсаря-сантехніка, висловив слушну пропозицію організувати їхню роботу так, щоб вони самі стали зацікавленими обслуговувати мешканців, особливо людей похилого віку, інвалідів, одиноких жінок та всіх тих, хто не в змозі усунути незначні поломки сантехнічного обладнання. Слюсар до них мав би приходити раз чи двічі на місяць з власної ініціативи, аби перевірити стан запірної арматури, кранів, змішувачів тощо та при потребі замінити прокладку, підтягнути гайку чи виконати ще якусь незначну профілактичну процедуру. Коли ж протягом місяця з боку мешканців не надходило скарг чи зауважень на роботу сантехніка, його варто було б матеріально заохочувати. Така організація праці не потребує додаткових витрат, зате економію вона б дала значну, бо зараз нерідко у квартирах, особливо в яких немає лічильників, з кранів капає, а іноді й тече вода через те, що нікому своєчасно замінити прокладку.

Чекаємо ваших запитань, пропозицій, зауважень, скарг, побажань з понеділка по п\'ятницю з 11.00 до 12.00 на редакційному «гарячому» телефоні 442-97-40.